Ruga de dimineata

Tata eu sunt fericita cand ascult cuvantul Tau, a Te marturisi e usor intre crestini, dar adevarata marturisire este atunci cand ai multe de pierdut aici, cand celui care ii vorbesti nu crede o iota, cand cel ce ar trebui sa asculte gaseste motive. Numai Tu Doamne poti schimba o inima.

Tata daca ma vei binecuvanta cu niste copilasi, Te rog da-le aceeasi dragoste ca a mea pentru Tine, prima dragoste, sa dea totul pentru Tine da-le darul de a canta doar pentru a Te lauda, da-le supunere si ascultare. Mi-e teama de crestinii din tata-n fiu, ei considera ca mantuirea li se cuvine prin ceea ce au facut ceilalti, noi suntem responsabili pentru ceea ce facem fiecare.

Tata ridica piedicile de aici, deschide Tu usile pentru a putea face voia Ta, pentru a putea pasi impreuna in casa Ta.

Mi-e asa de dor de Tine, abia astept sa vina seara, imi pun toata increderea si sufletul in mana Ta. Tata mi-e dor sa Te simt, mi-e dor sa ingenunchiez, mi-e dor de ceea ce avem.

Tata creste in mine o inima curata, o inima doar pentru Tine, da-mi ingerul care sa ma pazeasca, fa-ma sa clocoteasca in mine dorul de Tine, sa vreau mereu si mereu sa fiu mai buna spre slava Ta, fa-ma constienta daca gresesc, invata-ma sa fiu copilul Tau.

Tata iti multumesc pentru rabdarea si dragostea Ta. Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc!

Amen

08.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

