Intareste-ma

Tata intareste-mi credinta in Tine, fa sa creasca si sa arda ca focul pus de Tine, arde-ma toata pentru Tine, caci Tu-mi esti pe vesnicie Tata.

Ma plec Tata pe genunchi sa Te chem in inima mea,modeleaza-ma Tata dupa voia Ta, faca-ma toata pentru Tine, cladeste-ma si slefuieste tot ce nu e placut Tie.

Tata alaturi de Tine nu cunosc teama, orice incercare este o binecuvantare, trimite-mi milostenia, ajuta-ma sa cunosc cuvantul Tau.

Pregateste-ma pentru focul incercarilor, ia-mi durerile si da-mi in jaratec glasul ingerilor. Tata vreau minunea de a Te canta, vreau sa Te laud, chiar de sabia si foc ma vor strapunge. Dragostea Ta merita totul.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

