Domnul vorbeste

Am tinut post saptamana trecuta pentru prima data in viata mea, prima zi a fost ca o juruinta Domnului, pentru ceva ce simteam nevoie sa ma ierte, cand am aflat cum se tine postul, am spus cum fara apa? Pai da asa se tine postul negru abtinere de la apa si de la mancare, rugaciuni, citit din Biblie si milostenie. Dar eu am ulcer n-am sa rezist.

Si Domnul a facut minuni, i-am cerut sa imi trimita ingerul meu sa ma pazeasca de tentatii pentru a-mi putea tine juruinta, prima zi am reusit pana la 18:37, pusesem un semn si Domnul mi-a ingaduit sa mananc. A fost asa de minunat in alta zi pe la ora 10 dimineata deja as fi avut dureri de cap in situatia data, dar Domnul m-a protejat si chiar m-am intalnit cu tentatii si pur si simplu nu am poftit deloc, m-am intalnit cu situatii in care ar fi trebuit sa ma tulbur dar eu eram inconjurata cu un val si nimic nu s-a atins de mine.

A doua oara a fost pentru a primi ungerea, si Domnul a lucrat minunat, nu doar ca nu simteam sete, foame, pofta, am primit in plus pe langa ungere atata. Lumea langa mine era transpirata si insetata eu eram racorita de Domnul, hranita de El cu vorbele Sale. Seara am ajuns in locul unde ar fi trebuit sa fie John Piper, numai ca gresisem sala, si am dat peste o expozitie de frumusete si de mancare, mancare care era pe placul meu intr-o zi normala, numai ca Tatal m-a protejat si pur si simplu nu m-a putut ademeni Ispititorul. Si am ascultat The Messangers, mi-au placut, apoi John Piper. Totusi nu m-am simtit ca acasa, acolo unde Duhul vorbeste, unde El imi comunica ceva si apoi aud in predica sau anumite franturi din lucruri care mi le-a spus, acolo este Viu, nu a fost aceeasi atmosfera, poate traducerea a stricat tot farmecul, poate altceva, poate mi-as fi dorit mai multa viata si participare din partea publicului. Eram acolo si ma trezeam singura spunand Glorie Tie, Aleluia, Amin si zambind singura si ma asteptam ca si ceilalti sa simta la fel, cautam un refugiu si nu am gasit pasiunea la care ma asteptam.

Ieri Ispititorul a incercat sa ma tulbure prin Rodica, Tata iti multumesc ca ai vorbit Tu in locul meu, as dori sa stiu daca tu si Mircea. Ati spus ca sunteti copil de Dumnezeu, intrebati-L pe El, eu cand Il intreb ceva El imi raspunde. Da ia uita-te la tine mergi cu pantaloni in biserica. Daca Dumnezeu n-are nici o problema nici eu n-am, Dumnezeu nu se uita la ce izbeste ochii omului, ci la inima, El s-a uitat la inima mea. Of, of sunt bolnava, mi-e rau, sufar. Noi meritam orice suferinta, Domnul Isus a suferit pentru ca noi sa avem viata, orice primim de la El si binecuvantari si incercari sunt toate binecuvantari, Domnul ne da doar cat putem duce.

Astazi Tata Te-am marturisit, am fost sa ma inscriu la un curs, si ce idee aveti de turism? Turism de binefacere. Ce inseamna asta? Un blog care prezinta diverse cazuri si persoane dornice sa doneze (straini/romani) vor fi ajutati sa ajunga la aceste persoane. Si pe ce te bazezi cand te gandesti la asta? Pe Dumnezeu. Si s-a auzit un ras. Sa-ti spun o poveste un om in strainatate sare apa si intra la lei intr-o gradina zoologica daca exista Dumnezeu nu ma vor manca. Si a fost mancat. Este scris sa nu ispitesti pe Domnul Dumnezeul Tau. Daca acel om era credincios si Domnul ar fi avut nevoie de el, l-ar fi protejat. Daca era necredincios si Domnul stia ca n-are sa ajunga pe calea Sa, nu l-a protejat.

Tata Te marturisesc in orice clipa, chiar de stiu ca voi avea de pierdut, caci eu raman cu ceea ce cladesc acolo, in tara mult promisa, in locul fagaduit. Tata abia astept sa ajung acasa.

Tata iti multumesc pentru minunile din viata mea, pentru rabdarea Ta, pentru ca m-ai lasat in greseli pana am ajuns in casa Ta sa Te cunosc cu adevarat si treptat mi-ai dezvaluit ce faceam gresit si ce nu-Ti placea la mine.

Domnul meu este minunat.

Amen

07.07.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

