Lucrarea Ta

Tata mi-ai aratat lucrarea Ta, un om intr-un singur picior ajunge in casa Ta, cu atat mai mult noi care suntem binecuvantati de Tine cu sanatate sa mergem. Tata la tot pasul am vazut cu cata ravna doresc copiii Tai sa vina aici.

Iti multumesc pentru tot ce mi-ai dat atata fericire sa fiu aici si sa stiu ca eu sunt copilul Tau. Tata ma plec si privesc cerul ada cum fac de fiecare data cand ajung aici. Iti multumesc pentru sangele Domnului Isus care m-a spalat ca eu sa pot sa luminez prin Tine.

Tata iti multumesc pentru toata fericirea, care mi-o dai, fi cu mine in aceasta zi si pazeste-ma de ceea ce nu e placut Tie, trimite-mi ingerul meu sa ma vegheze sa pot sa-mi tin juruintele. 

Tata Te iubesc! Esti aici Tata, calma si linistita Te privesc.

Amen

06.05.2012 

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

