Am ajuns Tata

Tata am ajuns acasa, sunt fericita aici, sper sa primesc ungerea Ta. L-am intalnit pe Alex la intrare, si mi-a tinut minte numele. Este un exemplu de om.

Tata este masa asezata, as dori sa vina ziua aceea mai devreme sa pot si eu sa gust din aceasta minune.

Te rog trimite-mi ingerul sa ma pazeasca de tentatii, Tata in Tine imi pun increderea.

Tata te rog pentru Mircea, fii cu el in calatoria sa. Trimite-i ingerul sa il insoteasca.

Tata vroiam sa stiu cum este cu spalarea picioarelor si mi-ai dezvaluit ce frumoasa este lucrarea Ta.

Iti multumesc pentru vorbele Tale, pentru tot ce mi-ai transmis. Am vazut-o pe Georgiana mi se lumineaza fata Tata.

Amen

06.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

