Ziua mult asteptata

Domnul lucreaza asa de minunat in viata mea, m-am rugat sa merg astazi cu copilasii ca sa imi petrec timpul cu ei. Toata saptamana am asteptat doua momente, unul a fost ceea ce s-a intamplat la Snagov, nu am crezut ca vor sari de bucurie si sa ma stranga in brate si sa isi manifeste chiar asa bucuria. Ma bucuram de bucuria lor. Nu stiam cine va fi, cand am auzit Ofelia, am zis o gluma, pai am pile, cum sa nu ma ia 🙂

Initial nu am vrut sa mananc nimic, dar Tu Tata mi-ai vorbit, mananaca tot ce iti pun in farfurie, asa ii vei face bucurosi, m-am supus cu voie, totul a fost asa de placut Tata, stiu ca Tu ai ingaduit sa pot merge. Chiar de sufletul meu sufera enorm in aceste clipe, cand vad cat rau este in jurul lui Mircea si ce amarat este, mi-as dori sa ii poti sterge necazurile, ma doare caci chinul lui este si chinul meu.

Tata Te rog ajuta-l sa se intoarca cu bine acasa, fa ca lucrurile sa curga spre bine, rezolva Tu ceea ce oamenii nu au reusit, caci puterea Ta este mare, mi-ai dovedit-o de atatea ori.

Ca sa iti arati ca a fost voia Ta sa petrec timpul cu copilasii, mi-ai dat inca o minune, in statie m-am urcat exact in autobuzul in care era Adrian si cu prietenii sai. A fost o intalnire fericita, caci inima mea batea pentru Tine Tata, stiam ca ai lucrat si lucrezi. Tata esti Viu.

Ieri ai facut o minune, in drum spre lucru, in tramvai era un copil care sarea pe scaun si nimeni nu reusea sa il potoleasca, dupa cateva statii am ridicat mana dreapta inspre el (chiar de era in capatul celalalt) si am spus Tata coboara si potoleste-l, fa-l sa stea cumine, nu am terminat de spus ca s-a asezat si a stat cuminte. Imi venea sa plang, caci Tu Tata ai aratat Puterea Ta.

Tata astept cu nerabdare ziua de maine, ma rog sa imi dai putere ca si vineri, trimite-mi ingerul sa ma pazeasca de tentatii, sa nu poftesc nimica, sa pot face voia Ta, de data aceasta as dori sa rezist pana la lasarea serii, Tata fii cu mine, alaturi de mine, pune-Ti mana Ta peste mine, sa primesc ungerea Ta, ia-mi cu a Ta mana durerile care ma chinuie de atatia ani, vindeca-ma caci numai Tu poti face aceasta minune. Glorie Tie Tata.

Tata ma mai rog pentru parintii mei, Kati si Mircea sa ii salvezi, pentru Mircea sa ajunga cu bine acasa, sa ii vindeci ranile, sa ii stergi grijile, pentru botezul meu, sa se infaptuiasca daca este voia Ta de ziua mea, Tata ma rog sa Te pot slavi prin darul cantarii.

Amen

05.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

