Te iubesc tot mai mult

Tata clipa de clipa ce se scurge tot mai mult Te iubesc, vad puterea Ta cum se rasfrange asupra mea, vad ingerul care mi l-ai trimis chiar este aici langa mine. Sunt asa de linistita si stiu ca e lucrarea Ta, stiu ca mana Ta ma protejeaza si ma simt asa de iubita de Tine. Sunt calma si linistita, eu sunt schimbata prin Tine. Glorie Tie, Glorie Tie, Glorie Tie.

Tata este adevarat omul nu traieste doar cu mancare ci si cu ale Tale cuvinte, Tata Tu esti hrana mea, am trecut pe langa oameni care se infruptau si m-ai pazit de tentatii chiar nu pofteam deloc, am stiut atunci ca Tu lucrezi cu mine. Si am inceput sa rad. Apoi mi-am amintit dimineata mi-am spalat fata si de cate ori imi aminteam de Tine zambeam, sa nu luati o fata posomorata, da Tata, fata mea este multumitoare, fericita caci stiu ca eu sunt salvata, mantuita prin Isus.

Tata dragostea Ta rodeste in mine si acum vad pe zi ce trece cat de mult am nevoie de prezenta Ta. Abia astept Tata ziua de duminica, vreau sa Te simt. Tata voi ingenunchia, Tata ma vei unge, Tata abia astept.

Tata m-am simtit asa de bine ieri, stiam ca merg pe teren minat, dar ingerul ce mi l-ai trimis m-ar fi pazit, am vorbit despre Tine, Tata de s-a miscat o singura inima totul este spre Slava Ta.

Tata trimite-mi darul cantarii sa Te pot slavi. Relatia cu Tine este desavarsita prin rugaciune, cantare, ajutare de aproape, post, mers in casa Ta, facerea voii Tale si slujire. Tata da-mi botezul de ziua mea, abia astept Tata sa vina ziua aceea. Tata Te iubesc.

Amen

04.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

