Ruga de vineri

Tata esti minunat cum lucrezi Tu, mi-ai vegheat somnul, stiu ca ingerul meu este aici, lasa-l si pe parcursul zilei sa ma pazeasca de tentatii, sa pot desavarsi pana la capat promisiunea.

Ajuta-ma Tata sa fac voia Ta, ieri Ti-am cerut sa-mi scoti in cale un nenorocit care n-a auzit de Tine si ar avea nevoie de o vorba calda si de un covrig si am trecut pe langa ea, ma uitam catre Tine, nu poate fi ea, caci pe ea o cunosc din biserica. Dar Te-am ascultat, m-am intors si am vorbit, totusi n-am auzit decat vaicareli. Tata eu in toate gasesc fericirea de a sta cu Tine, pe drum m-am intalnit cu o sora si era din cele care au de ce sa fie multumitoare, i-am spus daca ar fi dupa mine as sta toata ziua acolo. Caci acolo Tu ma umpli cu bucurii, Duhul se revarsa, este locul unde ma simt acasa. Mi-e dor Tata, saptamana asta sunt flamanda, mi-e asa de dor de Tine.

Tata iti pun inainte parintii mei, Kati si Mircea, intoarce-ti privirea catre ei, striga-le numele, salveaza-i, cerceteaza-i. Vreau sa Te cunoasca, vreau sa Te iubeasca, vreau mantuirea lor, doresc sa mergem impreuna in casa Ta.

Tata doresc sa Te slavesc prin cantare, vreau glasul meu sa miste inimile, vreau sa fie marturia Ta vie, minunea Ta, eu cea afona sa fiu schimbata prin Tine, spre Slava Ta, si stii unde as dori sa cant, stii Tata ce colegi mi-as dori, Tata fa minunea asta, tot sufletul meu doreste si am sa starui Tata, clipita de clipita esti in sufletul, inima si mintea mea.

Tata o sa urmeze botezul meu, mi l-as dori cat mai repede, caci totul Tu mi-ai descoperit, vreau sa ma nasc din nou de ziua mea, sa fie cadoul pe care l-am asteptat atatia ani, cadoul care va fi sculptat in inima mea, Tata Tu poti face asta, Tata ma plec sa Te rog.

Tata Te iubesc.

Amen

04.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

