Tu m-ai trimis

Tata iti multumesc pentru ziua de astazi, ai stiut de ce m-ai trezit asa de dimineata. Aveam constiinta incarcata, dar ai reusit sa ma aduci pe calea Ta, Tata chiar de nu a plouat, stiu ca mana Ta a lucrat. Am fost in locul in care m-ai trimis.

Am gasit un motiv de rugaciune. Acolo am intalnit o fata care s-a ingrijit de mine, Emanuela, am inceput sa-i vorbesc despre Tine, cat de mult m-ai schimbat si ce minuni ai facut si continui sa faci, cat de mult Te iubesc. Ea s-a mirat fiind crescuta ca si o crestina, mama ei i-a spus totul, mie Tu mi-ai spus, crede si s-a minunat cum m-am supus si am facut voia Ta fara sa intreb.

Tata iti pun inainte pe Emanuela, salveaza-o, ea spune ca Te cunoaste, i-am promis ca am sa ma rog pentru ea, am intrebat-o vrei sa ma rog pentru tine? Sa nu mai fumezi? Sa ai vointa? Este un copil ratacit, ajut-o Tata, se afla in vicii, nu intelege ca face rau ei si celorlalti, da-i vointa, cerceteaz-o, salveaz-o. Tata Te rog sa o aduci pe calea Ta, Tu pe mine m-ai trimis la ea sa ii vorbesc de Tine, marturia mea este vie precum esti Tu in viata mea, stiu ca mai are o sansa sa se intoarca, de aceea ai facut “din intamplare” sa o cunosc.

Tata mi-ai aratat ca este voia Ta, s-a apropiat de mine o fata, te cunosc de undeva. Unde stai? In Buftea. Poate m-ai vazut cu copilasii in Mogosoaia cand i-am dus in parc. Ce copii? Sunt de la un centru de plasament, l-am intrebat pe Dumnezeu ce sa fac si asta este slujirea mea pentru El. Mergi la biserica? Da, dar nu sunt ortodoxa. Si ce esti? Si eu, a raspuns ea, unde mergi? La B. Si eu. Domnul mi-a scos-o in cale. I-am vorbit despre lucrarea Ta in viata mea inainte sa stiu cine este.

Tata oriunde sunt eu Te marturisesc, iti multumesc pentru aceste prilejuri.

I-am spus ca imi doresc foarte mult sa cant. Ce frumos eu sunt in cor, vino si tu. Eu sunt cea mai afona fata din aceasta lume. Si tot ce ma rog ca Tatal sa faca o minune in viata mea. Vindecarea mea sta in mainile Tale.

Tata Te iubesc!

Amen

03.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

