Indrumare

Tata esti sensul vietii mele, directia vietii mele, fara Tine sunt nimic, cu Tine sunt totul. Sterge tot ce nu e placut Tie, fa-ma pe placul Tau, adu-ma pe calea Ta si lasa-mi roua Ta sa ma racoreasca. Am nevoie de Tine Tata, nu ma abandona, vreau sa vad zambetul Tau, fa-ma sa-Ti aduc bucurii, spune-mi ce sa fac.

Mi-ai dat un vis, imi spuneai pe ce cale sa o apuc, Tata cand am sa ajung in fata alegerii Tale sufla-mi o soapta in ureche, sa Te aud. Trimite-mi piedici daca nu e voia Ta, trimite-mi binecuvantari daca stau in cuvantul Tau. Tata Te iubesc, nu lasa sa pierd tot ce ai facut cu mine.

Te rog Tata, sufletul meu e ratacit fara indrumarea Ta, am nevoie de Tine, fii langa mine, vrea sa simt prezenta Ta, copilul Tau Te cheama.

In numele lui Isus Hristos Te-am rugat, Te rog Isuse, mijloceste pe langa Tatal.

Amen

03.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Indrumare

Lasă un răspuns

