Rugi

Tata stateam si ma gandeam de ce m-am simtit asa de obosita azinoapte, poate dupa plimbarea din parc, atunci eram asa de entuziasmata ca nici n-am simtit cum a trecut jumatate de parc, preocupata de copilasi.

Astazi m-am gandit la seara ce a trecut ce minuni faci Tu in viata mea, si ca ingerasii mei au fost in calatorie, am simtit lipsa lor, dar cum eu eram in siguranta acasa vegheata de Tine, ei au avut o alta slujire.

Ma bucur caci mana Ta imi indruma pasii catre Tine.

Tata Te rog sa il aduci acasa cu bine pe Mircea, ma rog pentru calatoria sa, fie ca Tu sa il veghezi si sa se simta mana Ta peste el.

Tata Te rog si pentru parintii mei, fa-i sa Te cunoasca, este asa de greu cand vad ca ei nu Te cunosc, imi doresc asa de mult sa vina cu mine in casa Ta.

Tata Te rog ajuta-ma sa Te pot slavi prin cantare, m-am trezit azinoapte si Ti-am cantat doua versuri si mi-as fi dorit sa sune autentic, sa poata fi o cantare care sa nu deranjeze, vreau sa-Ti pun la picioare jertfa mea „Mantuit, mantuit/ Pe Domnul Preamaresc”.

Tata imi doresc sa simt apele Tale, imi doresc Tata, copilul Tau Te roaga, doresc botezul de ziua mea. Mircea spune ca atunci Dumnezeu chiar Te iubeste, Tata eu stiu Tu ma iubesti nespus, ani de zile n-am primit cadouri sau sarbatoare de ziua mea, in total maxim 4-5 sarbatori am avut in atatia ani, si acum sunt schimbata prin Fiul Tau Isus Hristos, nu-mi doresc bunuri materiale, imi doresc daruri din partea Ta, caci cu acestea ramanem, stiu ca Biblia mea se tipareste, dar botezul ar fi ceva cu care as ramane pe vecie in inima, sa ma nasc a doua oara exact in aceeasi zi in care m-ai binecuvantat pe acest pamant. Tata eu stiu ca ma iubesti, Tata chiar de nu vei ingadui in aceea zi, eu Te iubesc pe zi ce trece si ma indragostesc de Tine clipita de clipita, Tu traiesti in mine.

Este asa de placut sa vorbesc despre Tine, cred ca imi sclipesc ochii, si toata fata mea este luminata de Tine, as sta ore in sir sa povestesc lucrarea Ta, semnele, visele, rugile ascultate, relatia noastra. Tata Te iubesc de atatea ori cate stele sunt pe cer si inca o data pe atat.

Amen

02.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

