Cristi

Tata esti minunat, ieri mi-ai mai dat un motiv de rugaciune, cum lucrezi Tu Tata, oare se va implini visul si voi avea 250 de rugi?

Iti multumesc pentru slujitorul Tau de aseara, Cristi, in timp ce vorbea el, stiam ca Tu vorbesti, imi povestea despre Lumina, si de la inceputul nostru, Duhul mi-a transmis sa luminez in intuneric, sa sparg intunericul din jurul meu, este numai lucrarea Ta, vremuri in care numai Tu imi vorbesti, fara studii biblice, fara cateheza, fara sa fi citit Biblia, mi Te-ai descoperit. Iti multumesc pentru vorbitorii Tai care ma fac sa Te iubesc din ce in ce mai mult.

Mi-a vorbit asa de frumos Cristi, Tata Te rog pentru el, fa sa poata puna in practica ceea ce ne-a comunicat, fa-l sa dea totul pentru Tine, sa ajunga sa raspandeasca razele sale peste cei nestiuitori, sa aduca rod prin roadele Tale.

Da-i o inima de copil, fa-l sa Te iubeasca ca si cum nu s-ar fi izbit de rautatea lumii de aici, creste-i mila si slujirea. Da-i o credinta neintinata, fa sa poata privi lumea asta, sa nu il izbeasca ochii, ci sa vada inima, pe care ai vazut-o si Tu in noi, sa accepte o altfel de vedere prin credinta.

Amen

02.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

