Slujirea Ta

Tata sunt fericita, ma simt implinita, simt ca fac si am facut voia Ta, esti minunat Tata, iti multumesc pentru ziua aceasta minunata libera care mi-ai dat-o s-o petrec cu copilasii Tai.

Mi-ai dat si necazuri in parc caci care incotro mergea, dar ma incred in Tine si stiu ca veghezi asupra lor, iarta-ma daca sunt prea protectiva, mi-au dat atata fericire, ca nici nu stiu cum ma simt fara ei, Tata crezi ca e posibil sa imi gasesti de lucru mai aproape de ei? Sa pot sa ii vizitez mai des? Tata ai cumva in plan pentru mine un loc unde sa Te pot sluji fara sa am piedici, unde sa pot creste spre slava Ta, unde sa se vada lucrarea Ta? Tata Te rog pregateste pentru mine in apropierea lor locul cezarului, mi-e greu Tata cand stam despartiti, as dori sa vin saptamanal la ei, zilnic si sa pot ajunge in casa Ta zilnic, imi lipsesti asa de mult. Ma doare cand trebuie sa lucrez seara, cand eu ajung in zona, cand ceilalti ies din casa Ta si ma uit cu jind, caci pe unii ii recunosc si imi spun, si eu as fi putut fi hranita, mi-e foame Tata.

Tata da-mi binecuvantari, da-mi darul cantarii, vreau sa Te slavesc, vreau sa Te marturisesc sa stie toti cata dragoste am pentru Tine, Tata ajuta-ma, copilul Tau vrea prezenta Ta, vino Doamne aici, in inima mea este atata loc ce Te asteapta, vino si nu mai pleca.

Tata ma pregatesc sa ne vedem, abia astept.

Mai am o veste fericita Tata IF l-am prins cateva secunde, abund de fericire, o sa fie ungere, Tata, o sa fie ungere duminica, Tata voi ingenunchia, Tata voi primi ungerea Ta, ma vezi cum radiez? Ma vezi ce fericita sunt? Vindeca-ma,  Tata abia astept, imi vine sa strig de fericire si sa sar, Tata tot zambetul si fericirea mea Ti se datoreaza.

Slavit sa fii pe veci Tata!

Amen 

01.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

