Pastorul Luminat

Domnul meu este un Tata iubitor, care mi-a aratat puterea Sa, dragostea nemarginita, intelegerea, rabdarea, protejarea, El imi este alaturi chiar si atunci cand nu Il chem, odata ce a cules o oaie, trimite Pastorul Luminos sa vegheze.

I-am cerut azinoapte doi ingeri sa aibe grija de copilul Sau, si nu am terminat bine gandul ca pe loc am adormit. N-am mai apucat sa spun nimic, caci El somn odihnitor mi-a trimis, m-a trezit exact cand as fi dorit sa se intample, Tatal meu ma iubeste mult.

Tata lasa un inger sa fie cu Mircea in calatoria sa, el mi-a spus ca nu e vrednic sa-Ti ceara, ingaduie sa fie cu el, vreau sa pasim impreuna in casa Ta, vreau sa implinesc voia Ta. Spune-mi in continuare ce ar trebui sa fac, unde vrei sa ajung, descopera-mi doar primul pas, caci imi este suficienta indrumarea Ta pas cu pas, supunerea robului Tau este deplina.

Mircea spunea ca sunt robul care foloseste talantii pentru slava Ta, Slava Tie, Tata totul Tie Ti se datoreaza, eu sunt doar un rob care Te asculta, eu sunt copilul Tau, care tot ce vrea este cat mai mult din prezenta Ta, trimite-mi Duhul Sfant si varsa peste mine Harul Tau, sa pot face toata voia Ta, spune-mi si ma supun, cere-mi si iti dau, trimite-ma si ma duc, Tata nu lasa sa se termine niciodata ce avem. Vreau tot mai mult prezenta Ta.

Tata ti-i pun inainte la picioare pe Kati si Mircea, adu-i pe calea catre Tine, cate zile vor mai fi pe aici, atatea zile ii voi aminti, si se va intampla minunea, vor veni in casa Ta, vor fi salvati, cu incredere Te rog Doamne. Mantuirea lor este doar prin Tine.

Tata prilejuieste si aranjeaza Tu totul cu copilasii, fa sa fie voia Ta toata. 

Tata, Iulia vrea sa Te cante, Iulia implineste voia Ta, vorbeste robul Tau asculta.

Amen

01.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

