Lumina Ta

Matei 25: 31-46

Tata am auzit aici sa fii lumina. Tata esti minunat, Tu mi-ai vorbit si mi-ai spus de lumina. Mi-ai spus sa luminez in intuneric. Slavit sa fii cum imi vorbesti Tu, dinainte de a auzi de aici. Tu mi-ai zis si mi-ai sadit lumina in intuneric.

Vreau sa luminez Harul Tau, mi-ai vorbit, trimite-ma in slujirea Ta, Tu Doamne esti aici de mult n-au mai curs lacrimi, prezenta Ta este vie. Vreau sa Te slujesc mereu, de ma vei trimite sa Te vestesc cheama-ma, pe genunchi Te voi vesti, ada oile Tale mai aproape, vreau sa le culegi. Trimite-mi Duhul Sfant, Tata, du-ma in voia Ta sa fiu crestinul care face voia Ta.

Tata Te iubesc, esti minunat cum m-ai chemat pe mine. Te cunosc Tata caci mi Te-ai descoperit.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

