Juruinta

Tata Tu ma binecuvantezi cu atata Duh, nici n-a inceput inca si imi torni peste mine, Tata iti multumesc. Sunt flamanda de Tine.

Tata sufletul meu vrea sa Te cante, vreau jertfa mea la ale Tale urechi, da-mi o cantare precum inima mea, da-mi glasul precum sufletul meu, sa-mi cantarea care sa Te slaveasca.

Pe veci Te voi lauda prin cantare, depun juruinta inaintea Ta, de ma vei vindeca si cu mana Ta vei lasa darul cantarii peste mine.

Tata Te iubesc, Tata Te iubesc, Tata Te iubesc.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

