Indrumare

Tata vorbeste, robul Tau asculta, du-ma acolo unde ai nevoie de mine, foloseste-ma spre Slava Ta, trimite-mi Duhul, lasa-L sa intre in inima si mintea mea, sa nu simt sau sa gandesc altceva decat voia Ta.

Tata iarta-ma daca nu Te aud, vorbeste-mi, du-ma la Tine, incearca-ma, sa fac totul pentru Tine.

Pe genunchi ma plec sa Te simt mai aproape, sa simt cum ma indrepti catre pasii Tai, du-ma in voia Ta, intoarce-ma din drum daca nu Te aud, vorbeste-mi Tata, Te ascult, deschide-mi inima spre Slava Ta.

Vreau sa aduci oi aici prin mine, foloseste-ma Tata pentru a vedea si eu un snop, vreau un snop, vreau sarbatoare in fiecare seara in cer, vreau genunchii plecati si lacrimi pentru Tine.

In numele lui Isus Hristos Te-am rugat Tata, Te iubesc.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

