In drum spre slujire

Tata mi-ai spus sa o iau pe alt drum si m-am supus, stiam ca asteptarea va fi mai lunga si dorul mai mare sa ajung la copilasi. Voia Ta, voia mea.

Am stat in cel mai indepartat loc al statiei, unde n-as fi deranjat pe nimeni si m-am apucat sa-Ti cant stiu ca m-ai auzit, stiu ca Tu ai ascultat inima mea si nu notele care rasunau. Ai intarit credinta mea. Mi-e inima de doruri plina, de fiecare data Te descopar mai mult si mai mult, chiar de ascult aceleasi cantari.

Tata Tu esti minunea mea, Tata Te iubesc de trei ori mii de mii de mii de mii de ori. Tata fa sa creasca dragostea mea.

Tata iti pun inainte pe Mircea, pazeste-i drumul, adu-l acasa sa fim impreuna in casa Ta, trimite Te rog unul din ingerii mei sa fie cu el.

Tata imi pun toata increderea in Tine, vino la mine, Isuse intra in inima mea, schimba tot ce nu e placut in ea si rodeste credinta in mine. Inmulteste-mi talantii, da-mi motive de jertfe, Isuse vreau sa fiu pe veci parte din Tine.

Isuse mijloceste la Tatal pentru parintii mei, Kati si Mircea, adu-i pe calea Ta, Tata ma plec si Te rog pentru salvarea lor, vreau pocainta lor. Numai Tu Doamne poti face minunea asta.

Tata Te rog si pentru a-Ti putea aduce jertfa mea prin cantare, fiecare por din mine doreste sa Te Slaveasca.

In numele lui Isus Hristos Te-am rugat.

Amen

01.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

