Daruri

Tata azi am dat parfumul la care tineam atat de mult, am dat si cerceii de care eram atat de atasata, le-am dat din inima, ca si cum Tie Ti le-am dat.

Oare asta e jertfa? Eu dau totul pentru Tine, vreau jertfa mea prin cantare, vreau sa tresare inimile cand Te voi glasui, vreau binecuvantarea Ta, sa se simta minunea care o faci.

Mi-ai spus sa postesc, Tata Te voi canta, caci ascultarea de Tine si sa fiu in voia Ta, pentru a avea prezenta Ta este totul pentru mine.

Lord first nu sunt doar niste cuvinte, sunt sadite in inima mea, ada roadele Tale sa se implineasca cele zise.

Tata esti primul, Tata totul pentru Tine, caci si Tu imi dai totul.

Vreau jertfa cantarii s-o auzi.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

