Alaturi de Tine

Tata iti multumesc pentru mijlocirea Ta, ca am ajuns acasa, Tata mi-era foame. Atat de foame ca imi sunt de ajuns repetitiile, deja m-am imbujorat si sangele meu se misca, inima mea bate, este asa de bine alaturi de Tine.

Tu esti Racoarea mea, Stalpul meu, Sprijinul meu, Mangaierea mea este Tatal, esti Pazitorul, Veghetorul meu, Bucuria mea, Implinirea mea, Hrana mea, Salvatorul meu.

Mi-ai luminat calea catre Tine, am ajuns imbujorata si stau aproape de Tine, am vazut-o pe Georgiana, inainte Te intrebam va fi aici? Si n-am mai sunat sau rugat, caci stiam ca va fi aici.

Toata Gloria Tie Tata, esti implinirea vietii mele, Tata iti multumesc.

Amen

01.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

