Dragostea Ta e nemarginita

Tata Te iubesc, Te iubesc, Te iubesc, si inca de mii si de mii si de mii de ori, o viata de om de-as pronunta aceste cuvinte tot n-ar fi de ajuns, ca sa iti multumesc. M-ai binecuvantat cu atata Har si mi-ai trimis atatea mesaje, eu singura, o oaie pacatoasa, n-as fi putut face nimic, dar Tu m-ai apucat de mana si m-ai ridicat, si acum sunt a Ta pe veci.

Azi noapte Ti-am cerut iarasi doi ingeri sa ma vegheze, si Tata am sa-i cer mereu, caci somn mai pufos si linisitit n-am avut, ca atunci cand Tu ai grija de mine si esti langa mine. Oare mai sunt aici langa mine?  Trimite-i Doamne sa fie langa mine, sa ma protejeze de incercarile lumii, caci ale Tale incercari pentru mine sunt o binecuvantare.

Tata copilul Tau Te roaga pentru ploaie, lasa norii sa danseze si sa curga siroaie de ape, sa ne spele, caci in fata Ta trebuie sa stam curati, Tata ada ploaia, caci eu privesc cerul, de cate ori ma gandesc la Tine in biserica mai ma uit cum e cerul acum, ce face Tatal, stiu ca El ma aude chiar de scriu, stiu ca ma vede chiar de nu spun tare, caci El isi cunoaste fiecare oita, este Pastorul care deosebeste glasul fiecaruia. Lasa norii sa planga, lasa norii deschisi, acum, copilul Tau Te roaga pentru o ploaie, mai vreau o minune, si stiu ca minunea este de la Tine. Ai facut o minune si m-ai protejat, nu ai ingaduit norilor sa planga, Tata copilul Tau Te striga, ingaduie norilor, Tata Te rog nu ma lasa aici, lasa ploaie peste noi, binecuvanteaza-ne cu apele Tale.

Tata mai ai un pic de timp? Tata imi doresc sa Te laud, Tata vreau sa Te cant, spune-mi ce jertfa ar trebui sa-Ti aduc, spune-mi ce ar trebui sa fac, ca sa poti deschide corzile mele, totul in mine plange cand nu Te pot canta, sa Te slavesc.

Mi-ai dat raspunsul degetele mele au scris „post” din „greseala” degetele mele n-aveau ce cauta acolo. Da Tata ma supun, am sa ma pregatesc, si am sa tin post si o sa ma rog pentru cantare. Tata Te iubesc, caci Tu imi trimiti raspunsul imediat. Nu lasa niciodata sa se sfarseasca ce avem noi, vreau mai mult si mai mult prezenta Ta. Tu esti totul pentru mine.

Amen

30.04.2012

Daca ati citit vreodata ceea ce mi-a fost transmis si simtiti nevoia sa spuneti asa sa fie, Amin, da un reply e asa de simplu, doar patru litere A M I N.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

