Tata iti multumesc

Ioan 21:1-14

Tata iti multumesc pentru predica, pentru vorbitorul Tau, stiu ca esti aici, stiu ca vorbesti Tu. Iti multumesc pentru Stefan.

Tata m-ai invatat sa zic de atatea ori Amen si o spun gandindu-ma la Tine, cand eram in ST ma deranjau aceste vociferari, slavit sa Fii, caci m-ai schimbat, eu far’ Tine nu sunt nimic, eu cu Tine sunt totul. Totul Ti se datoreaza.

Iti multumesc ca m-ai privit si m-ai ales, iti multumesc pentru rabdarea Ta si pentru tot ce am.

Tata am inteles de ce mi-ai cerut sa iti spun de trei ori ca Te iubesc, este marturia ce mi-o ceri.

Te iubesc Tata, Te iubesc Tata, Te iubesc Tata.

Tata pentru Tine voi merge pana la capat, nu-mi doresc alt drum, decat cel de Tine pregatit. Ceea ce mi-ai aratat e minunat, prin foc si sange de voi trece, nu ma voi indoi Tata, caci asa ma aduci in voia Ta, voi pasi peste pasii pe care mi i-ai lasat.

Totul pentru Gloria Ta Tata!

 

Daca ati citit vreodata ceea ce mi-a fost transmis si simtiti nevoia sa spuneti asa sa fie, Amin, da un reply e asa de simplu, doar patru litere A M I N.

 

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

