Seara, Domnul face o minune

Tata esti minunat, ai prilejuit aceasta minune sa ajung in casa Ta, chiar de-am alergat intr-un suflet ai legat totul sa fie spre slava Ta.

Sunt asa de fericita, caci stiu ca Tu ma iubesti, ai ingaduit, ai deschis inimile si m-ai adus aici.

Hrana mea au fost cuvintele Tale si nu mi-e foame caci m-ai hranit cu Duhul Tau, esti mantuirea mea, Tata Te iubesc.

Am sa marturisesc si aceasta minune, caci Tu ma umpli doar de bucurii si binecuvantari.

Tot pamantul de-as putea sa-l cuprind tot n-as avea cuvinte destule de multumire.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

