Moment de rugaciune

Romani 12:3 Prin harul care mi-a fost dat, eu spun fiecăruia dintre voi să nu aibă despre sine o părere mai înaltă decât se cuvine; ci să aibă simţiri cumpătate despre sine, potrivit cu măsura de credinţă pe care a împărţit-o Dumnezeu fiecăruia.

Tata asteptam momentul de rugaciune, stiam acum ar fi trebuit sa fie ungerea, m-am pus aproape de Tine. Te-am chemat aseara sa ma trezesti dimineata aceasta sa ajung in casa Ta mai repede, sa pot fi prima in genunchi in fata Ta.

Dar iata ca nu s-a facut ungerea (i-am spus duminica trecuta lui Stefan si vineri lui Virgil), Vreau Doamne sa Te atingi de mine, Te chem aici, vino Tata, copilul Tau Tata Te cheama. Inima si bratele mi le deschid sa Te primesc, curateste-ma da fiu placuta inaintea Ta.

Tata este voia Ta daca n-ai ingaduit ungerea. Ma supun voii Tale si Te ascult.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu