Glorie Tie

Tata am cantat A lui sa fie Gloria, Te-am simtit Tata, cand mi-am ridicat bratele catre Tine, Tata Te atingi asa frumos de mine. Cuvintele sunt prea mici sa descriu viata si prezenta Ta.

Tata Te iubesc, imi faceam griji ca nu voi putea ajunge vineri la cateheza, lucrarea Ta este mare, s-ar putea sa nu fie. Tata Te slavesc. Esti minunat cum asculti Tu copii Tai.

Tata iti multumesc pentru binecuvantarile care le-ai revarsat peste cei care acum se inchina in fata Ta, iti canta si Te simt prezent. Mi-as fi dorit lacrimi de multumire, dar n-au fost, Tata Tu stii ce este in inima mea, ea plange caci doreste sa Te tina Viu, doreste sa Te cante.

Revarsa-Te Tata peste mine, vino, copilul Tau Te cheama, Tata Te chem, vino, vreau vorbele mele sa fie ale Tale, vreau glasul meu sa Te incante. Da-mi Harul Tau, trimite-mi ingerii Tai sa fie langa mine pana la a Ta revedere.

Slavit sa fie numele Tau, cum lucrezi Tu cu oile Tale.

Tata Te iubesc.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

