Domnul mi-a dat un cadou

Tata Te-am marturisit ce minuni ai facut in viata mea Georgianei, cum ai facut sa ajung in seara asta la biserica, ce semne si vise mi-ai dat si cum le-ai implinit pentru a ajunge in casa Ta.

I-am spus ca eu am fost la Tine si i-am povestit de operatia de apendicita, ce frumos a fost cand in vis mi-ai zis ce sa spun si ce simptome sa am, si chiar de n-aveam nimic, dupa ce 3 medici au spus da e cazul de operat.

Atunci m-am ridicat si am privit operatia si am ajuns in locul de judecata si am asteptat intr-un loc intunecat, apoi ai trimis pe cineva cunoscut mort de recent si pe cineva a carui chip n-am putut sa il vad, era acoperit in culori albastre, am trecut impreuna peste o prapastie, peste o potecuta si la dreapta si la stanga era prapastie. Dar Tu m-ai protejat si am vazut si am ajuns in fata Luminii Tale, liniste, pace, fara dureri, mi-ai spus Daca intri, nu mai iesi. Vreau sa intru, atunci de sub picioare am vazut-o pe mama plangand langa mine, si am ales, dureri ingrozitoare m-au cuprins, nu vedeam bine, totul erau cu pete de lumini si intuneric, ameteli.

Spre sfarsit cand sa ne departam m-a intrebat: Ai Biblie? A mea? Nu. Dar am sa primesc de la Domnul una de ziua mea, sau in curand, stiu asta, candva va fi gata. Si mi-a dat Noul Testament.

Ce frumos cadou!

Iti multumesc

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

