De dimineata

Tata am ajuns acasa, e o binecuvantare si Tu ma binecuvantezi mereu, tot ce am Ti se datoreaza. In drum spre casa m-ai strigat si Te-am auzit, m-am intors din drum sa fac ceea ce mi-ai spus, voia Ta este voia mea. Tata Te aud.

Aici am dat peste Georgiana este o bucurie de cate ori o vad. Sunt fericita Tata.

Oare azi voi ingenunchia Tata? Oare azi voi primi ungerea Ta? Eu astept Tata! Si voi astepta cat timp va fi nevoie.

Am auzit ca in seara asta o sa ajunga IF. Tata da-i sanatate, pazeste-i drumul, tine-l tare in credinta. Ma rog pentru el si pentru Stefan. Fie ca vorbitorul din dimineata asta sa fie vorbitorul Tau, vorbele lui sa fie vorbele Tale, sa se coboare Harul Tau peste ei.

Tata Te iubesc!

Amen

29.04.2012

*Tata imi aduci atatea bucurii, esti prezent, imi raspunzi la rugaciuni si ganduri. Este o fericire aici in inima mea, Tu radiezi dragostea noastra si eu radiez prin Tine. Este o bucurie sa spun Pace, sa spun Adevarat a Inviat, sa spun Amen.

Tata am inteles de la fratii de aici ca IF ar ajunge in seara asta cand eu as fi plecata pentru ultima jertfa. Tu ai prilejuit sa il aduci la noi in casa Ta.

Coboara-Te peste vorbitorii Tai, die ca Harul Tau sa ne acopere. 

Tata astept ungerea, caci prezenta Ta este aici in mine si sufletul meu da Glorie Tie Tata care ne iubesti asa de mult.

Amen

*Mi-a fost dor Tata sa ingenunchiez in fata Ta, ma plec si mi-am ridicat mana sa ma apuci. Am simtit pe genunchi ca sunt mai aproape de Tine.

Iti multumesc ca ai prilejuit timpul nostru la cateheza, iti multumesc pentru Virgil, ai ales bine omul prin care sa ma inveti sau sa confirmi ca Tu Tata m-ai adus aici si m-ai cules pe mine. Toate din jurul meu sunt marturia existentei Tale in viata mea. Tata Te slavesc. Esti minunat.

Da-mi Tata darul cantarii sa fii mereu prezent in viata mea, nu lasa copilul Tau prada lumii, ajuta-ma si protejeaza-ma.

Ma rog pentru parintii mei, sa Te cunoasca, pentru Kati si Mircea, sa ajunga in voia Ta, sa putem pasi impreuna in casa Ta.

*Am dat Biblia din ziar, ai trimis Duhul Tau, mi-a fost ceruta si mult mi s-a veselit inima. Fie ca Harul Tau sa se coboare cand va fi citita si sa intri in inima lui.

Tata imi deschid inima cuprinde-ma si vino Isuse sa fii parte din mine.

Ma rog pentru Mircea fii langa el in incercarile sale, insoteste-l in calatoria sa.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

