De cu seara

Tata mi-am ridicat mana dreapta cand am vorbit si Te-am simtit, esti aici.

Mi-ai ingaduit inca o ruga ascultata, inca o minune in viata mea. Tata Te iubesc de mii de mii de mii de ori.

Mi-as dori ca si Mircea sa fie aici cu noi, ada-l cu bine inapoi, sa fim impreuna in casa Ta.

Ce bine ma simt acasa Tata, nu as fi crezut, dar Tu ma iubesti nespus.

Laudat sa fii pe veci! Cum e de frumoasa prezenta Ta, as sta aici si n-as mai pleca, sa nu dispara niciodata ceea ce-mi dai Tu. Tata eu doar incerc sa gandesc ceva si Tu-mi trimiti raspunsul, esti minunat, ascultam melodia cu orchesta si ma gandeam ce este fiindca imi era cunoscuta si au facut sa apara cuvintele pentru cateva secunde O mie sa cada.

Amen

Tata Te-am rugat sa ne protejezi si iaca ca mi-ai raspuns prin cantarea Ta „Ascunde-ma sa-mi fii adapost”, toata increderea mi-o pun la ale Tale picioare. Fa sa nu plece niciodata Harul Tau, Tata copilul Tau Te striga, vino la mine si fii pe veci aici, inima mi-am deschis-o.

Iti multumesc ca a fost ultima zi de lucru in weekend, acum ma pot ocupa doar de Tine, Tata lucrezi asa minunat, mi-e dor de Tine.

Ti-ai revarsat Harul peste mine si acum ma umpli cu bucurii, Lordul meu, ghideaza-mi pasii mai departe, sa ajung in voia Ta deplina, trimite-mi vise si semne.

Doamne pentru fiecare gand imi trimiti in raspuns o cantare „Sa fie crucea cat de grea”.

Luca 11:1-12

Tata iti multumesc pentru cum ai lucrat si lucrezi in viata mea. Ma plec si imi deschid inima, sa Te primesc, in viata mea, in inima mea sa vii.

1 Tesaloniceni 17  Rugaţi-vă neîncetat.

Staruinta = din ce in ce mai hotarat.

Tata eu sunt cersetorul ce are nevoie de Tine.

Tata imi pun sufletul la picioarele Tale, iti multumesc pentru darul care mi l-ai dat, pentru Duhul Sfant, care mi l-ai trimis ca eu sa pot sa comunic cu Tine, sa Te inteleg si descopar.

Tata da-mi darul cantarii sa Te port mereu in inima.

Tata salveaza-mi parintii, Kati si Mircea, salveaza-i, fa-i sa Te cunoasca si sa Te iubeasca.

Tata vreau salvarea lor, Tata numai Tu poti, copilul Tau Te striga, vino, Tata nu lasa copilul Tau singur, Tata vreau ca ei sa fie salvati, salveaza-i.

In numele lui Isus Hristos Te-am rugat, care a murit pentru mine si acum este Viu.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

