Tatal ma mangaie

Tata iti multumesc pentru tot ce am, pentru dimineata in care imi zambesti, pentru soarele ce ma mangaie, ai dat o zi minunata, doar ca sa putem fi inca o zi impreuna.

Azi noapte Te-am rugat sa-mi trimiti doi ingeri sa ma pazeasca, caci m-am simtit incercata, si Tu mi-ai adus linistea, parca si vedeam cum imi pazeau usile, patul, si vegheau asupra mea, Te-am simtit si Te simt Viu, mi-e dor de Tine.

Aseara am recitit ceea ce mi-ai transmis, mesaje pe care necitind inca toata cartea Ta n-as fi putut sa le stiu, intelegeri pe care dupa ani de cateheza si studii biblice le dezvalui, si Te-ai coborat la mine si imi vorbesti prin Duhul Sfant. Eu ma bucur in Tine, ma bucur ca Te folosesti de mine, Doamne foloseste-Te de mine cate clipe mai avem pana la momentul incercarilor, imi deschid inima sa vii aici, du-ma in voia Ta, scoate-mi vorbele Tale, da-mi darul cantarii, sa Te port mereu.

Tata maine e ultima zi cand voi munci de ziua Ta, maine poate voi primi ungerea Ta, maine poate ma vei vindeca, imi doresc sa ma scald mai repede.

Te intrebam zilele astea de piatra, daca am nevoie, inca n-am primit raspunsul, dar mi-ai zis altceva, mi-ai dat un vis: la stiri erau propagate niste perechi de cercei cu perle, care urmeaza sa se vanda la o licitatie, i-am visat ca mi i-ai pus in urechi, si perlele au inceput sa atarne si sa fie tot mai grele, au crescut, ma dureau urechiile, mie nici nu-mi placeau, Iti multumesc pentru mesajul Tau.

28.04.2012

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

