Mi-e dor

Tata mi-ai dat o zi precum inima mea adica frumoasa, calduroasa si luminoasa, exact cum ti-am cerut, esti minunat. Cand am ajuns la slujire, am calculat cum sa fiu sa nu ajung la masa, si iaca ca ei nu mai erau, m-am simtit aiurea caci imi pregatisem cate ceva pentru ei, cartea de citit, si ma gandisem sa mergem intr-un parculet nou. Totusi m-am bucurat ca a avut grija David de ei si se bucura impreuna.

Ma luase Radu la intrebari si am simtit ca nu Duhul Tau era cel ce ma sacaia, am simtit ca incerca sa ma demotiveze si i-am si spus ca nu ma voi duce pe alta cale. Imi tot spunea esti sigura ca asta e biserica in care vei fi mantuit, in care e Dumnezeu, esti sigura ca tu ce faci e voia Lui si ca nu Ispititorul iti trimite toate acelea. Si da sunt sigura, sunt sigura, sunt sigura, i-am spus ca Tu mi-ai dat vise, rugaciuni, semne, de cat de important esti Tu pentru mine si apoi m-am oprit, eu de fapt nu am nimic de dovedit, caci dragostea Domnului nu este o lupta.

Tata ma plec si imi deschid inima, intra, vino, nu ma bate, caci ea e deschisa doar pentru Tine.

Tata Te iubesc!

Amen

28.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

