Dureri

Tata a fost totul frumos astazi si mi-ai adus aminte ca maine e duminica. Mi-ai trimis iarasi durerile si acum ma simt un pic goala caci n-am putut sa fac nimic pentru Tine astazi, ma simt indatorata fata de Tine.

Tata fa ca maine sa fie ungere, fa ca maine sa fiu mai aproape de Tine, fa ca in seara asta sa-mi veghezi somnul, Te rog Tata, vreau sa simt cum Te atingi de mine.

Trimite-mi Duhul Tau sa ma vegheze si vindece, vreau sa depun jertfa mea la picioarele Tale. Vreau sa simt alinarea Ta.

Imi deschid bratele sa Te primesc aici in viata mea, vino Doamne.

Amen

28.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

