Fericirea de peste seara

Tata am inteles de ce a trebuit sa merg astazi in locul unde m-ai trimis, un alt loc unde am lucrat, dar pentru Tine, Te-am marturisit tot timpul cat am fost acolo, Te-am laudat si am vorbit despre slujire, si ce minunat esti Tu. Daca macar un fir a fost schimbat totul Ti se datoreaza, Tata ma umplii cu bucurii nespuse.

Astazi am fost toata un zambet la cateheza, erai acolo, caci eram plina de Tine si a fost totul precum voia Ta, imi place mult si mi-ar placea de-as putea sa merg de fiecare data.

Le-am vorbit cum m-ai cules din mocirla, cum Te-am auzit prima data in aceea zi de 18 octombrie 2011, cum am pasit eu prima data in casa Ta, cum mi-ai dat vise, cum mi-ai implinit semne, cum lucrezi Tu asa de minunat. Dar m-am oprit caci daca as fi continuat nu s-ar mai fi terminat si „am venit ca sa invat”.

Tata in drum spre casa Te-am hranit prima data in tramvai, apoi m-am oprit la covrigarie, caci simteam ca de data asta va fi cel ce sta in fata magazinului si este asa de usor cand spun In numele lui Isus Hristos ti-am dat. Apoi mai ramasese unul si am trecut pe langa o femeie cu un copil si am privit spre Tine, Te-am intrebat caci am simtit ca m-ai tras de maneca Iti mai este foame? Da. Si apoi Ti-am zambit, vorbeste robul Tau asculta.

Tata nu Ti-am mai cerut nimic, caci mi-a fost teama ca se vor intampla iarasi „erori de calcule”, dar Tu ai vazut ce se intampla, ar fi trebuit sa iau salariul miercuri, si astazi Te-ai folosit de colega mea, si mi-ai zis Iulia verifica caci nu Iti va fi foame, ai facut inca o minune si au intrat mai devreme. Tata iti multumesc pentru grija Ta, pentru minunile care le faci, pentru ca m-ai salvat, pentru ca esti aici cu mine, Tata Te simt aici.

27.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

