Din arhiva – Ruga pentru cei potrivnici

Doamne ma rog pentru toti cei care au luptat si lupta impotriva mea, care au incercat sa ma impiedice sa stau in partasie cu tine, sa rupa relatia noastra. Stiu ca Tu care misti muntii, ai sa poti sa le misti inimile, Te rog sa ii cercetezi sa Te cunoasca. Ma rog ca sa le fie bine, caci eu i-am iertat.

Tata Tu care cunosti tot ce va fi si a fost, Te rog, gaseste ceva placut inimii Tale, sa pot aduce jertfa prin munca mea.

Ma rog pentru familia mea, ajuta-i sa Te cunoasca, sa Te iubeasca, asa cum am fost si eu iertata, eu am incercat, dar stiu ca Tu poti face minuni si in zilele de pe urma. Trimite-mi Doamne incercari si lupte, caci eu de cand Te cunosc, razbat totul, caci imi pun poverile in mainile Tale, atata timp cat am dragostea Ta, nimic nu ma va razbi, caci Tu imi esti stanca mea.

Tata Te iubesc si Te marturisesc!

Amen

06.02.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

