Dependente

Ma gandeam la vicii Tata, atunci cand stateam la masa si Ti-am multumit pentru binecuvantarile primite, pentru ceea ce mi-ai dat si am privit spre balcon. Lumea statea si fuma, si fuma, si fuma.

Prima data am spus ca nu sunt supusa, eu nu am dependente. Dar am stat si m-am gandit caci eu sunt dependenta de Tine ca de aer. Este o dependenta pozitiva, mi-as dori ca toate viciile sa se transforme ca un fluture si sa devina toate luminoase.

Tata iti multumesc pentru setea si foamea de Tine, pentru dorul care ma face sa zambesc in intuneric, pentru grija ce mi-o porti, pentru tot ce mi-ai dat.

27.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

