De ce m-a trimis Domnul

Doamne iti multumesc pentru grija ce mi-o porti, si ca m-ai adus astazi aici. Am vazut de ce a trebuit sa ajung aici.

Am intalnit o fata, Anamaria, care nu Te cunoaste, i-am vorbit de Tine, i-am spus sa tina post si sa se roage pentru nevoia ei, cum sa tina si sa citeasca din Biblie. A inceput sa-mi spuna ca are in portofel nu stiu ce acatist si iconite, i-am spus sa incerce sa se roage direct la Dumnezeu si sa citeasca din Biblie, acolo exista rezolvarea problemelor ei.

Apoi i-am vorbit de slujirea la care m-ai trimis, le-am povestit de copilasii Tai si mei dragi, ce anume facem si cat de dor imi este de ei. Abia astept ziua de sambata.

Tata da-ne zambete si caldura sa ne bucuram impreuna de dragostea Ta, ajuta-ma in slujirea minunata, invata-ma ce am de facut in continuare.

Tata iti pun inainte pe Mircea, ajuta-l in cele necesare pentru a ne bucura impreuna in casa Ta, sa pasim impreuna.

Ma rog ca vorbele mele sa fie vorbele Tale, voia mea voia Ta, da-mi clipe minunate astazi la cateheza, fie ca invatatura de acolo sa ma aduca mai aproape pe calea catre Tine. Vreau sa ma scald in Harul Tau, sa simt ungerea Ta.

Tata Te iubesc!

Amen

27.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

