Viata cu Domnul

Tata ma umpli de bucurii, viata alaturi de Tine e frumoasa, nici nu stiu cum am trait pana acum, eram golita, lipsita de afectiune, fatarnica si totul pentru exterior, cand de fapt intai trebuia sa lucrez la interior si apoi sa slefuiesc ce a mai ramas.

Tata modeleaza-ma pe placul Tau, fa-ma copilul Tau deplin, de cateori respir imi esti in ganduri, de cateori sunt vesela, trista Tu-mi esti alaturi.

Tata simt nevoia sa ma ungi, sa simt cum Harul Tau ma mangaie, cum se prelinge dragostea si mila Ta, as dori sa simt din nou caldura prezentei Tale, ieri iti spuneam ca fara voia Ta, nici un fir nu-mi cade, las totul in mana voii Tale.

Te rog ghideaza-ma unde vrei sa ajung. Imi doresc vremurile din Scriptura cand aveai o relatie apropiata cu robii Tai, Te intrebau sa ma sui peste amalaciti, mi-i vei da in mana si imediat raspundeai, vreau sa ajung sa am aceeasi relatie cu Tine, invata-ma ce ar trebui sa fac.

Mi-as dori sa Iti aud glasul, sa simt cum ma mangaie vocea Ta placuta. De mult nu Ti-am mai cerut darul cantarii, caci Tu stii ce va fi, imi doresc sa Te pot lauda. Ma gandesc la vremurile cand nu vom putea folosi calculatorul, mp3-ul si ce dor imi va fi sa aud o cantare in care sa Te simt viu. Tata da-mi darul cantarii pentru a Te tine viu in inima mea, in acele vremuri de pe urma.

Amen

26.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

