Din arhiva – mustrare

Doamne iti multumesc ca m-ai mustrat astazi, am inteles dupa multe intrebari ce s-a intamplat, iarta-ma ca ti-am intors spatele si nu ma gandisem la o cale ca sa fiu aproape de Tine, chiar si cand am piedici. Tu in toate cele intortocheate ai gasit cum sa ma aduci pe voia Ta. Stiu ca Te doare atunci cand gresesc, la fel si cand ma mustri, dar o faci din dragoste si eu ma plec sa accept tot ce imi dai.

Tata iti multumesc ca nu ai renuntat la mine, am sa continui sa Te marturisesc si slavesc, chiar daca restul spun ca ma impotrivesc morilor de vant, eu cred ca Tu poti trimite vanturi care sa inlature necredinta si foc sa le trezesti inimile.

In mine a crescut semnul crestinilor dintai, caci acum noi cei de pe urma, sa trecem prin mantuirea trupeasca, ca sa avem salvarea vietii alaturi de Tine.

Doamne fii stanca mea si ajuta-ma sa Te marturisesc si cand urgiile ma vor incerca, trimite-mi semnele iubirii Tale, ca sa razbeasca involburarea acoperitoare.

Amen

02.02.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

