Piedici

Tata ajuta-ma, acum am dat peste piedici in calea slujirii, numai Tu poti descurca si aranja lucrurile. Nu am de ce sa ma tem caci Tu vei avea grija de mine.

Fa-ma doar sa ajung la cateheza si la slujba de duminica, sa vad copilasii, schimba lucrurile si aranjeaza-le sa pot merge pe drumul Tau.

Daca este voia Ta, da-mi un alt loc, unde sa Te pot sluji linistita, unde sa Te pot vesti, unde sa pot ajunge in casa Ta, deschide-mi acele porti, care pentru lume sunt ferecate.

Tata am o sete de Tine, du-ma la izvoarele Tale, fa sa tasneasca sa ma pot adapa.Mi-e dor de Tine.

24.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

