Ma umpli de bucurii

Tata imi umpli viata, este asa de frumos, cand iti ascult cuvantul si cantarile, simt cum  ma protejezi.

Tot drumul meu am fost inconjurata de un fumator, orisicat de departe pe strada mergeam tot simteam, la inceput Ti-am cerut ajutorul sa se intample ceva si sa nu mai simt, apoi Ti-am cerut ajutorul pentru el sa-l cercetezi si sa cada in genunchi in fata Ta, caci este mai pretioasa o oaie care gaseste drumul spre casa. Si am inceput sa ma rog pentru el, un necunoscut, care era asa de supus viciilor.

Sentimentele mele s-au schimbat repede si au devenit de mila, tot Iti spuneam sa ma ajuti sa nu judec.

In 2 Samuel am gasit Doamne rasplateste Tu rautatea omului acesta, eu m-am schimbat, Doamne cerceteaza Tu pe omul acesta si adu-l pe calea Ta.

Iti multumesc Tata.

24.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

