Domnul ma schimba

*Tata am ajuns acasa si am vazut ca totul in jurul meu se schimba, a disparut amvonul, au disparut oamenii pe care ii cunosc, predicatorii, totul e altfel si nu inteleg de ce? De ce Tata aceasta schimbare?

Tu esti punctul meu de sprijin si acum aici ma simt pierduta, Tata vino si da-mi stabilitatea si siguranta de care am nevoie. Te caut, privesc spre cer, vino Doamne si tine-ma de mana. Am nevoie de Tine Tata. Sterge tot ce nu e pe placul Tau si fa-ma placuta Tie.

Stiu ca esti aici, imi deschid inima sa Te primesc, Tata bratele Ti le inalt.

Amen

*Tata iti pun inainte pe cei care nu Te cunosc, imi plec privirea pentru Tine, ma rog sa le arati calea Ta, caci acum sunt pe drumuri inchise, dar puterea Ta sparge muntii si deschide lumina catre Tine.

Stiu ca sunt oile Tale ratacite, ma rog sa trimiti Pastorul care sa le culeaga.

Amen

*Doamne esti prezent, mi-ai vorbit pe limba mea, mi-ai cantat O inima curata, si tot drumul spre lucru am incercat sa-Ti cant si n-am avut ocazia. Mi se lumineaza sufletul cum mi-ai adus o lumina si speranta in aceasta schimbare. Accept schimbarea si iau ce-i bun din tot ce s-a intamplat astazi. Tata iti multumesc pentru tot ce mi-ai dat.

*Tata sadeste in mine o inima pe placul Tau, ma plec, coboara peste mine. Iti multumesc pentru prilejurile care mi le scoti, fa sa nu traiasca frica in mine, sa pot face voia Ta pana la capat.

Te rog Tata sa-mi torni milostenie sa dea totul pentru Tine.

Iti multumesc pentru mesajul vorbitorului Tau Alex, inainte sa deschida gura ma speriasem ca nu voi putea sa inteleg nimic, dar Te-ai coborat si a fost voia Harului sa vorbeasca.

Tata Te iubesc!

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

