Ungere

Tata am pus un semn intre noi pentru a-mi spune cand voi fi pregatita sa ingenunchiez pentru a primi.

Semnul nostru a fost sa ma atingi, ultima data cand vazusem ungerea vorbeam cu Tine si se atinsese Stefan de mine, dar totusi asteptam semnul nostru.

Duminica aceasta, am vazut iarasi, si mi-ai trimis dureri din nou si din nou, Te rugam sa ma ajuti si se terminase si nu primisem nimic. Spre sfarsit chiar la ultima melodie cand in gandurile mele erai Tu, iti cantam ca si cum n-ar mai fi fost nimeni in jurul nostru si Te-am simtit. Ai fost acolo langa mine, la prima atingere peste mana mea dreapta am privit in jurul meu si nimeni nu putea fi, si am privit iarasi versurile pentru a-Ti canta, si de data asta a fost o mangaiere cu caldura si tot asa pana s-a terminat melodia.

Te-ai atins Tata de mine si cand eram in genunchi, mi-ai prins mana dreapta si erau furnicaturi si caldura. Ce placuta este prezenta Ta.

Tata abia astept sa ingenunchiez si sa vin in casa Ta, mi-e dor de Tine.

23.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

