Dumnezeu nu ramane nicioadata dator

Domnul meu este un Domn iubitor, care rasplateste binele si ascultarea de El, este asa de bun ca pur si simplu imi inunda sufletul.

Tata iti multumesc pentru grija ce mi-o porti, cum imi raspunzi asa de usor, cum iti faci simtita prezenta, esti minunat.

Ochii devin stralucitori, fata luminoasa atunci cand vorbesc de Tine, este atata bucurie cand ma gandesc la Tine.

Prima data cand mi-ai trimis binecuvantarile Tale a fost vremea cand nu aveam o relatie si nici nu Te cunosteam. Mai devreme m-ai binecuvantat, nici nu trimisesem ajutorul meu ca mi-ai si raspuns.

Tata imi place cateodata nici nu trebuie sa ma mai gandesc ca Tu-mi trimiti raspunsurile inainte. In fata Ta nimic nu e de ascuns.

Intotdeauna m-ai rasplatit mai mult decat ti-am oferit eu, esti asa de iubitor.

23.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

