Continuare – la biserica, diseara

Am venit asa de fericita Tata, caci simteam ca ceva frumos mi-ai pregatit, ai stiut cu ce sa-mi luminezi fata, am vazut-o pe Georgiana, e asa frumoasa cand radiaza in casa Ta. Tata mi-as dori asa de mult sa Te cant si eu ca si cei de aici, ma rog Doamne sa ma vindeci.

Tata tresalta inima in mine cand sunt aici. (astept cu nerabdare ungerea)

Doamne ma pui la incercare si-mi pare bine, am renuntat la locul de dinainte si am gasit altul, Mircea mi-a zis ca esti crestin daca cineva iti cere ceva si il dai (chiar dc n-a cerut si s-a rastit), Tata Te ascult si ai sadit in mine milostenia. Tata Te slavesc. Esti minunat cum schimbi Tu oamenii, eu sunt schimbata prin Tine.

*Tata Tu mi-ai dat o slujire, ajuta-ma sa continui in ea, ia-ma de mana atunci cand sunt slaba si spun ca mi-e rau, sa merg mai departe. Ia-ma si vindeca-ma, adu-mi alinare, sa pot fi mangaiere pentru cei spre care ma trimiti.

Tata da-mi prilejuri si fa-ma sa Te recunosc intre toti si toate.

*Iti multumesc pentru familia care mi-ai dat-o, Mircea, casa Ta, ca m-ai primit la Tine, prilejuri si binecuvantari, slujire, ca ma asculti si cu Tine nu sunt niciodata singura. Tata Te iubesc.

*Tata iti multumesc ca m-ai adus in casa Ta, ca mi-ai dat semne si vise si rugaciuni ascultate, iti multumesc ca mi-ai aratat unde vrei sa ajung, pentru slujirea ce mi-ai dat-o. Tata stau in fata Ta, am capul plecat, caci tot ce sunt Ti se datoreaza, pentru jertfa Ta, iti multumesc ca m-ai schimbat.

* Tata nu doream sa scriu, dar ma supun si Te ascult. Ma rog pentru tara in care m-ai cules, sa aduci binecuvantarile Tale peste acest popor, trezeste-l caci vremea Ta e aproape, vreau sa Te cunoasca si sa stie ca langa Tine viata e usoara, caci Tu ne ajuti umerii de sub poveri, a trai cu Tine este asa de usor.

Tata fie ca voia Ta, sa fie voia noastra.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Continuare – la biserica, diseara

Lasă un răspuns

