Astazi din biserica

*Tata am ajuns acasa, iarasi am alergat, dar am stat linistita, iti spuneam „Tata vin!” si acum stau in voia Ta, caci fiecare intarziere este un prilej de Tine daruit.

Ma bucur ca am ajuns si-mi deschid inima, sa Te primesc, caci de mult tanjeam sa Te simt. Mi-a fost dor de Tine Tata.

*Tata astazi sunt doua calatorii una ce pleaca, una ce vine la mine, imi plec capul si Te rog sa calauzesti Tu drumurile lor, fie ca voia Ta si mana Ta sa fie peste ei. Stiu ca totul sta in puterea Ta.

Amen

*Tata aici Te simt, stiu ca mi-ai schimbat inima si totul a fost spre slava Ta, sa Te pot marturisi in continuare. Ai lucrat si lucrezi, ai facut si faci atatea minuni in viata mea. Tata iti multumesc pentru toata atentia Ta, pentru ca m-ai iertat si acum sunt copilul Tau. Eu te simt in tot ce ma inconjoara, in tot ceea ce ai creat. Inima mea e vindecata prin Harul Tau.

*Tata ajuta-ma in ceea ce simt, am nevoie de puterea Ta, sa ma ungi, cu un strop din a ta unsoare, imi vei lua pe loc ale mele dureri, eu cred ca un cuvant de-al Tau si ma vei scapa. Vreau ungerea Ta, de aceea mi-ai trimis iarasi durerile, sa-mi dai curajul de a ingenunchia. Tata ma supun.

*E adevarat Tata esti aici, cu ce usurinta stau si iti vorbesc, cand ma simteam golita si nu stiam cum si ce sa-Ti spun Tu ai deschis calea si mintea. Laudat sa fii pe veci, Domnul meu.

Tata am inceput sa zambesc, mi-am adus aminte ce ai facut Tu pentru mine si mi-ai zis zambeste sa aduci alinare celor care au uitat.

Iti multumesc pentru tot ce-mi dai, Tata esti puterea mea, esti stanca mea.

*PS 4:8

Acum ar trebui sa iti vorbesc de poveri, dar ale mele nu exista, ci sunt ale celorlalti si eu mi-am oferit umarul sa apese si pe al meu pentru a-i ajuta, caci asa m-ai invatat Tu Tata.

Ma rog pentru poverile lui Mircea sa-l usurezi si sa simta cum mana Ta este acolo, ma rog pentru poverile parintilor mei, ajuta-i, arata-le calea, sa fie si ei copiii Tai, ii vreau aici cu mine in casa Ta.

Tata ma rog pentru durerea ce o simt, ajuta-ma in ruga mea si ia-mi ceea ce nu ar trebui sa fie in mine, sa fiu pe deplin a Ta.

In numele Fiului Tau Isus Te-am rugat.

Amen

22.04.2012

*Tata ce frumos este, cand m-ai atins de mana mea dreapta, Te-am simtit cum au fost niste furnicaturi si caldura. Acum inteleg de ce ne salutam tot cu dreapta „Pace” sa transmitem mai departe celor care n-au avut mainile ridicate o parte din puterea ce ne-ai dat-o.

Tata creste in inima mea dragostea pentru Tine.

Tata iti multumesc ca m-ai schimbat, Ti-am cantat si ma rog sa-mi dai darul de a Te lauda cu vocea de la Tine. Cand am cantat m-am tot uitat imprejur caci am simtit o atingere pe maini, dar in jurul meu nu era nimeni, decat Tu si de fiecare data Te-am privit caci Te-ai atins.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

