O inima schimbata

Tata ai facut o minune azi, mi-ai schimbat inima, pur si simplu, ea avea un defect de constructie. Pana acum mi-era imposibil sa dau celor care imi cereau bani, mancare da, de atatea ori, mi-era teama ca vor ajunge sa pacatuiasca cu banii mei.

Am discutat Tata si cum saptamana aceasta n-am ajuns in casa Ta datorita programului, am pus deoparte ce era pentru marti si joi, si astazi in tramvai am aplicat metoda „In numele lui Isus Hristos ti-am dat. Asa sa te ajute El”. E drept a luat cu teama, dar m-am simtit asa de bine.

Tata iti multumesc ca m-ai schimbat. Am reascultat 1 Samuel si Te-am simtit acolo in inima mea imi spuneai ca Tu poti sa imbogatesti si sa saracesti, sa ridici pe cineva…asa este, Totul este prin puterea Ta.

Acum imi zambesti cand realizez cate ai facut Tu pentru mine, iti multumesc pentru razele ce imi dau speranta.

20.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

