Domnul meu

Azi noapte cred ca am zgaltait cursul firesc al Ispititorului, mi-a trimis duhuri si am simtit ca ceva nu este in regula, m-am pus pe rugaciune si sa vorbesc cu Tatal, i-am cerut ajutorul, si pe loc am adormit, asa m-a protejat El. 

Domnul meu este un Dumnezeu Viu, care ma protejeaza si are grija de mine, care face minuni, care ma trage de maneca atunci cand gresesc si continua pana realizez tot ceea ce am facut, este un Tata cu care vorbesc si pe care Il simt.

Iti multumesc pentru ca m-am trezit sanatoasa, pentru veselia din inima, pentru timpul de afara, pentru ca prin voia Ta  mi se va intoarce Mircea, in urma cu zece ani nici prin gand nu-mi trecea ce dar imi vei darui Tu.

Iti multumesc pentru dragostea Ta necontenita, pentru grija Ta, pentru ca am avut ce pune in dimineata asta pe masa, pentru ca in toate in gasesc fericirea alaturi de Tine.

Sunt fericita caci in drum spre lucru voi asculta O inima curata.

19.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu