Din intamplare

Tata astazi in drum spre lucru am incercat sa privesc dincolo de fumatori, am cautat intre ei un chip luminat si fericit, in schimb am gasit oameni incruntati, mandri, parsivi, clevetitori, egoisti. Stiu ca duhurile ii fac asa, stiu caci se pot schimba.

Mi-am dat seama ca nimic nu e „din intamplare”. De fiecare data cand intarzii sau ajung mai devreme este planul Tau, caci Tu mi-ai pus in cale ceva ce trebuie sa descopar. Nu ma mai supar cand pierd tramvaiul, cand ajung prea devreme, daca coada e prea mare, caci stiu ca acolo zace un prilej de-al Tau.

Tata cand eram trista si in suferinta, cand mi s-a interzis sa mai accesez resurse crestine mi-ai descoperit christian tube, unde am dat peste muzica care m-a incantat, acolo unde mi-ai zis sa caut, acolo Te-am gasit. Pe vremea aceea mergeam la alta biserica si ii spuneam lui Mircea ca as cauta o biserica si as merge doar pentru muzica asta. El mi-a zis ca n-ai rezista uite se roaga toti deodata, nu intelegi nimic. Lasa ca daca Domnul e acolo, ma va ajuta, eu am sa ajung acolo cand va vrea El. Si iaca ca intr-o zi am ajuns.

Slavit sa fie Domnul ca mi-a dat atatea „din intamplare” sa ajung in voia Sa.

19.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

