Cantare

Dimineata Doamne iti multumesam pentru vremea de afara chiar daca era mohorat, eram fericita pentru aerul proaspat cand am deschis usa.

Abia am asteptat sa plec  mi-am „luat” fata de om fericit si multumit si luminat, ascultam „O inima curata”, pe tramvai am tot ascultat-o si din nou.

Pe drumul de la tramvai pana la autobuz o iau mereu pe strada cu masinile si asa cant caci nu ma aude nimeni de aici si imi zambeste toata fata. De data asta la o inima curata mi-a zambit si Tatal, caci a aparut deodata soarele si m-a insotit in drum, inca imi zambeste si acum.

Tata si eu sunt fericita, mi-ai dat o inima noua ce bate pentru Tine. Tata Te iubesc.

Amen

19.04.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

