Mi-a fost teama

Ieri noapte Doamne m-ai trezit si mi-ai spus ia si scrie si m-am supus, este minunat cand Te aud, fa Tata sa nu dispara niciodata relatia noastra, ci sa creasca si sa dea roade, eu far’ de Tine sunt lipsita de oxigen, am nevoie de Tine ca un copil de imbratisari.

Vorbeste-mi Doamne, robul Tau Te asculta. Mi-am dat seama tarziu, ca ieri spre drumul spre casa ma strigai, mi-a fost teama, dar mai striga-ma o data si Te voi auzi. Am sa pun ce e al Tau si Ti-l voi da prin cei care mi-i trimiti.

Ieri mi-ai cerut sa merg la un om si sa-i spun ca Domnul Te-a auzit, ia, sa nu-ti mai fie foame. Mi l-ai aratat, dar n-am stiut sa recunosc daca chiar era voia Ta si mi-a fost teama. Mai scoatemi-l in cale o data si ma voi supune, caci acum stiu ca Tu imi vorbeai. Iarta-ma.

Mi-ai dat un vis si l-am uitat, fiindca atunci cand mi-l voi aminti sa pot tacea.

Tata Te iubesc, striga-ma si Te voi auzi.

18.04.2012

 

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

