Dintre mii de suflete

Dintre mii de oi Tu pe mine m-ai ales
Dintre mii de suflete Tu pe mine m-ai cules
Eram scufundata in mocirla si fara speranta
Cand la mine ai privit mi-ai sters acea creanta.

In genunchi am cazut la a Ta privire
Cand pe loc m-ai iertat dintr-o clipire
Sa ma-nalti catre Tine, prin credinta
Sa ma mangai dupa lacrimi si suferinta.

Mana mi-o ridic sa ma tii in slujire
Sufletul mi-l inalt, pentru a Ta venire
Sa ma ungi Domnul meu cu binecuvantari
Osanale iti daruiesc si cantari.

Dintre mii de oi Tu pe mine m-ai ales
Dintre mii de suflete Tu pe mine m-ai cules
Eram scufundata in mocirla si fara speranta
Cand la mine ai privit mi-ai sters acea creanta.

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

